P20 SM-sarja alkaa
Julkaistu: 20.05.2021 15.59

P20 SM-sarja alkaa

TPV:n P20-joukkue aloittaa kauden lauantaina, jolloin vastaan asettuu hallitseva P20 Suomen mestari Ilves. P20 eli A-poikien SM-sarja pelataan tänä vuonna 20 joukkueen yksinkertaisena sarjana, koska koronapandemia esti SM-karsinnan pelaamisen. TPV:n P20-joukkue tekee paljon yhteistyötä voimakkaasti nuorentuneen miesten edustusjoukkueen kanssa ja pelaajaliikennettä joukkueiden välillä on paljon. P20-treeneissä on vieraillut myös useita P17-joukkueen pelaajia.

Joukkuetta on jo useamman kauden valmentanut menestyksekkäästi kaksikko Mika Aaltonen ja Sakari Ahonen. Tammikuussa P17 ja P20 joukkueet saivat vahvistusta valmennusrintamalle, kun seura palkkasi Brittein saarilta tulevan ammattivalmentajan Ash Civilin. Ash on tuonut valmennukseen uusia tuulia sekä talenttivalmennusta, eli pelaajille mahdollisuuden saada yksilöllistä valmennusta tai yksilöllisen kehityssuunnitelman.

Avausvastustaja on kovin mahdollinen. Joukkueet kohtasivat harjoitusottelussa keväällä ja tuloksena saatiin Ilveksen 0-7-murskavoitto. Ennakkosuosikista ei siis ole epäselvyyttä, mutta TPV lähtee rohkeasti haastamaan hallitsevaa Suomen mestaria. Ottelu alkaa Kauppi 2:lla lauantaina 22.5. klo 12.30.

Katso alta ennakkotunnelmia alkavaan kauteen:

Seuran uusimmat