Julkaistu: 26.02.2010 00.00

B17 Kakkonen kevät

TPV osallistuu B-poikien Kakkosen kevätkierrokselle joukkueella, joka kootaan B- ja C-poikien pelaajista ottelukohtaisesti. Joukkue pelaa nimellä TPV B/3. Otteluohjelma julkaistaan C/1- joukkueen sivuilla ja joukkueen yhteyshenkilönä toimii C/1-joukkueen joukkueenjohtaja Tapio Laakso.

Otteluohjelma

Sarjataulukko

Sarjassa pelaavat joukkueet:

Euran Pallo (EuPa)

FC Inter 2, Turku

FC Jazz-j 2, Pori

Nokian Palloseura (NoPS)

Pargas IF, Länsi-Turunmaa (PIF)

Salon Pallolijat (SalPa)

Tampereen Ilves 2

Tampereen Pallo-Veikot 3 (TPV 3)

Turun Pallokerho (TPK)

Turun Palloseura 3 (TPS 3)

Sarjainfo:
Pelataan keväällä yksinkertainen sarja, josta kaksi parasta nousee syksyksi 2010 Ykköseen ja 9. ja sitä huonommin sijoittuneet putoavat piirin sarjoihin. Piirin sarjoista nousee kesällä yksi joukkue/piiri Kakkoseen. Ellei sarjassa näin ole Ykkösestä pudonneiden kanssa 12 joukkuetta, täydennetään sitä Kakkosen 9. sijoittuneella jne. Syyskierros pelataan kevään mallin mukaisesti pääsääntöisesti koti-/vierasottelut kevääseen nähden käännettynä. Sarjan kaksi parasta nousee kevääksi 2011 Ykköseen ja 9. ja sitä huonommin sijoittuneet putoavat piirin sarjoihin. Piirin sarjoista nousee yksi joukkue/piiri kevääksi 2011 Kakkoseen. Täydennysmenettely samoin kuin kesällä. Sarjassa ei sallita luovutuksia. Vastuupiiri Turku.

Seuran uusimmat