Harri Rantala aloittaa määräaikaisena junioripäällikkönä
Julkaistu: 23.10.2020 00.00

Harri Rantala aloittaa määräaikaisena junioripäällikkönä

Harri Rantala on aloittanut Tampereen Pallo-Veikkojen määräaikaisena junioripäällikkönä. Hän omaa UEFA-B-lisessin ja parinkymmenen vuoden kokemuksen jalkapallovalmentamisesta, josta suurin osa TPV:ssa. Harri jakaa urheilutoimenjohtaja Anssi Yliseltä jääneitä tehtäviä valmennuspäällikkö Petri Taskisen ja valmentaja-tutor Jussi Heimon kanssa.

Valmennusjohto on yhteydessä joukkueisiin tarkemmasta työnjaostaan. Akuuteissa käytännön kysymyksissä vastausten luo ohjaa myös TPV:n toimisto.

TPV aloittaa samalla valmentajarekrytoinnin jalkapallo-osaamisen vahvistamiseksi seurassa. Seuran organisaatiota tarkastellaan tarkemmin kevään aikana strategiatyön yhteydessä ja jatkon lisärekrytoinnit suunnitellaan tämän työn pohjalta.

Toivotamme Harrille menestystä uusissa tehtävissä.

Seuran uusimmat