P13 Vihreä 2019
Julkaistu: 20.11.2018 00.00

P13 Vihreä 2019

TPV P13 Vihreät ovat suora jatke Futisklubille. Treenaamme kahdesti viikossa, jolloin muille harrastuksille jää tilaa.

Pelaamme jalkapalloa ensimmäistä kertaa 2019 keväällä ykkösessä, koska siitä tuli edellisellä kaudella voitto Palloliiton Tampereen piirin kakkosessa! Talvella keskitymme erityisesti futsaliin ja kesällä jalkapalloon. Jalkapallotreenejä ja jokunen harjoituspeli on kuitenkin myös talvikaudella.

2005 syntyneet voivat tulla kokeilemaan joukkueessa pelaamista yli-ikäisenä. 2007 syntyneet ovat tervetulleita kokeilemaan joukkuetta myös!

Urheilullinen, monikulttuurinen joukkue ottaa uusia pelaajia läpi vuoden ja erityisesti maalivahdille tai kakkosmaalivahdille olisi tarvetta.

Kesäturnauksista osallistumme ainakin Särkänniemicuppiin Tampereella.

Kuukausimaksut ovat joukkueessa verrattain maltillisia ja autamme perheitä tarpeen tullen erilaisissa tukimuodoissa, jotta kaikilla olisi mahdollisuus harrastaa jalkapalloa läpi vuoden.

Kysy lisää joukkueenjohtajalta Erja Koljonen p.046 895 0563 tai bukragalleria@gmail.com

Joukkueen ravitsee nepalilaisittain http://ravintolakatmandu.fi/

Joukkueen kalenteri