Julkaistu: 21.10.2019 00.00

Ohje Pukukopin ilmoittautumiseen

P13

Pukukoppiin ilmoittaudutaan in/out jokaiseen tapahtumaan mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.

Treenit

Laittakaa Pukukoppiin merkinnät viimeistään kaksi päivää ennen treenejä, mieluummin aikaisemmin. Mikäli poissaolo tulee vasta treenipäivänä, ilmoittakaa muutoksesta suoraan valmennukselle Whatsappilla tai tekstiviestillä.

Pelit

Pelitapahtumiin pitää jokaisella pelaajalla olla in/out -merkintä Pukukopissa viimeistään viikkoa ennen pelitapahtumaa. Pelaajat, joilta ilmoittautuminen puuttuu, poistetaan peliryhmästä ja tilalle otetaan muita pelaajia.

Mikäli poissaolo in-merkittyyn peliin tulee alle viikko pelistä, tulee ilmoitus lähettää Whatsappilla tai tekstiviestillä valmennukselle tai jommalle kummalle joukkueenjohtajalle. Mikäli ilmoitusta ei ole tehty näiden ohjeiden mukaan, seuraa siitä automaattisesti kahden pelin pelikielto.

Lisäksi, jos pelitapahtumaan on kerätty erillistä maksua, vastaa osallistumisen peruva pelaaja omista kustannuksistaan. eli maksun joutuu maksamaan vaikka syynä olisi sairastuminen. Tämä siksi, että toisten pelaajien kustannuksia ei voida nostaa sen takia, että peruminen tulee juuri ennen lähtöä. Äkillisen esteen esim. sairastumisen vuoksi kannattaa hankkia matkavakuutus (esim. jatkuva), joka korvaa pelaajalle sairastumisen vuoksi peruttavan matkan kulut. Joukkue ei voi kompensoida perumiskustannuksia.

Valmennus ja jojo koittavat järjestellä tilalle toista pelaajaa. Jos tällainen löytyy, pelaajaperheet sopivat itse reissukustannuksista. Jos korvaavaa peluria ei löydy, perunut peluri vastaa itse kustannuksista vakuutuksen kautta tai ilman.

Seuran uusimmat