PINGVIINI CUP 2019
Julkaistu: 19.08.2019 00.00

PINGVIINI CUP 2019

Pingviini Cup 2019 pelattiin viikonloppuna aurinkoisessa Helsingissä. Tytöt pelasivat P12 harraste -sarjassa Oulunkylän ja Kumpulan kentillä. Matka pääkaupunkiin taittui mukavasti ja turvallisesti Maran luotsaamalla TPV:n tuki ry:n bussilla. Bussi olikin melko täynnä koska matkassa mukana oli P12 punaiset. Tytöt lauloivat bussissa mennen tullen, pojat taisivat hieman hämmästellä :)

Lauantain otteluiden jälkeen vietimme vapaa-aikaa Kumpulan maauimalassa ja illalla tuli vielä rehkittyä hotellimme kuntosalilla.

Sunnuntaina oli jännitystä ilmassa, kun saimme seurata myös TPV P12 pun sekä P13 vihr otteluita samalla Kumpulan kentällä. Otteluohjelma täydentyi sitä mukaa kun päivä eteni. Odottavan aika oli välillä aika pitkä. Mutta kyllä kannatti!

Seuran uusimmat