TPV hakee koko- tai osa-aikaista valmentajaa
Julkaistu: 26.10.2020 00.00

TPV hakee koko- tai osa-aikaista valmentajaa

Tampereen Pallo-Veikot hakee koko- tai osa-aikaista valmentajaa vastaamaan seurassamme seuraavista tehtävistä:

• Valmentajan tehtävät P20- tai P17-joukkueessa sekä mahdollisesti muussa seuran joukkueessa.
  • Muut valmennukseen liittyvät tehtävät:
    • mentorointi ja lisäharjoittelu seuran osoittamissa joukkueissa
    • mentorointi näiden joukkueiden harjoitus- ja pelitapahtumissa
    • seuran valmennuslinjauksen edistäminen ja jalkauttaminen.

Lopullinen toimenkuva neuvotellaan hakijoiden kanssa. Tehtävien laajuudesta riippuen työ on joko koko- tai osa-aikainen. Työ alkaa 1.12.2020 tai sopimuksen mukaan. Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä.

Odotamme hakijalta:

• UEFA B tai korkeampi jalkapallon valmentajalisenssi. Muu opetukseen, nuorisoalaan, liikuntaan ja jalkapalloon liittyvä koulutus katsotaan eduksi.
  • Kokemusta jalkapallovalmennuksesta ja sen organisoinnista.
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja, ratkaisukeskeisyyttä ja vastuullisuutta.

Tehtävässä toimitaan yhteistyössä valmennuspäällikön ja junioripäällikön kanssa. Lisäksi apuna on ison seurayhteisön tuki ja toimiston palvelut. Pyydämme lähettämään vapaamuotoisen työhakemuksen palkkatoiveineen sekä ansioluetteloineen viimeistään 16.11.2020 osoitteeseen: petri.taskinen@tpv.fi . Aloitamme hakijoiden haastattelut jo hakuajan kuluessa. Tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävään valitun tulee esittää lasten/nuorten kanssa työskenteleviltä vaadittava rekisteriote.

Seuran uusimmat