Barcelonan leiri
Julkaistu: 22.04.2018 00.00

Barcelonan leiri

TPV:n D-tytöt lähtivät huhtikuun alussa etelän lämpöön keväiseen Barcelonaan jalkapalloleirille. Leiri sijoittui noin tunnin ajomatkan päässä Barcelonasta Lloret de Marissa, missä oli hienot puitteet treenaamiselle. Kävelymatkan päässä hotellista oli niin jalkapallokentät kuin hiekkarannatkin. Hiekkarannalla treenattiin fysiikka- ja ketteryysharjoituksia.

Kaiken treenaamisen lisäksi oli myös retkipäivä Barcelonaan. Kiertoajelun aikana tutustuttiin pikaisesti Barcelonan kaupunkiin.

Ehkä kuitenkin retken eniten odotettu hetki oli päästä Camp Noulle seuraamaan paikallista peliä FC Barcelona-Leganés. Peliä oli kannustamassa muutama muukin TPV:n lisäksi. Pelin kruunasi Messin hattutemppu ja Barcelonan voitto.

Leirin lopuksi myös tytöillä oli peli Santa Susannan paikaillista joukkuetta vastaan. Vaikka vastustaja oli taitava ja fyysisesti nopea joukkue, TPV:n D-tytöt taistelivat hienosti 4-5 voittoon.

Kaiken kaikkiaan leiri oli ikimuistoinen kokemus, ja kuvat kertovat eniten tästä hienosta matkasta ja porukasta.

Seuran uusimmat