Osuuspankilta lahjoitus vähävaraisten perheiden harrastuksen tukemiseen
Julkaistu: 03.02.2023 08.22

Osuuspankilta lahjoitus vähävaraisten perheiden harrastuksen tukemiseen

Osuuspankki on lahjoittanut TPV:lle 2500 euroa vähävaraisten perheiden harrastustoiminnan tukemiseen. Lahjoitus käytetään tukemaan vähävaraisten lasten harrastusta ympärivuotisessa ikäkausitoiminnassa ja kesätoiminnassa Futisklubissa.

Seura tekee avoimen tukihaun ja lasten vanhempien hakemusten perusteella tarpeet arvioidaan. Jaamme summan harrastusmaksun tukemiseen seurassamme.

TPV:n puheenjohtaja Jouni Kaikuranta on iloinen ja kiitollinen lahjoituksesta: - Lahjoitus tukee juuri yhtä Tampereen Pallo-Veikkojen perusperiaatetta, että lapsilla ja nuorilla olisi yhdenvertaiset mahdollisuudet harrastaa jalkapalloa. Tällä summalla mahdollistamme harrastuksen monelle lapselle, joka muuten olisi vaarassa jäädä toiminnan ulkopuolelle.

TPV:llä on ympärivuotista toimintaa lukuisissa eri ikäluokkajoukkueissa. Kaupunginosatoimintaan nojaava Futisklubi on matalan kynnyksen tapa aloittaa jalkapalloharrastus. Kesäkaudella toimivat kaupunginosajoukkueet on tarkoitettu 2011-17 syntyneille lapsille, ja tätä nuoremmille on tarjolla Prinssi- ja Prinsessafutis.