Minna Pulkkinen on TPV:n uusi harrastepäällikkö
Julkaistu: 23.11.2021 11.37

Minna Pulkkinen on TPV:n uusi harrastepäällikkö

Minna Pulkkinen on valittu TPV:n uudeksi harrastepäälliköksi 1.12.2021 alkaen. Minna seuraa tehtävässä Veli-Matti Mansukoskea. Minnan keskeisiin tehtäviin kuuluvat Futisklubin toiminnan sekä harrastetason pelaajapolun kehittäminen. Harrastepäällikkö on TPV:n juniorivalmentajien ja ohjaajien keskeinen tukihenkilö.

Minna on valmistumassa liikunnanohjaajaksi Haaga-Helian Ammattikorkeakoulusta Vierumäen yksiköstä. Hän on pelannut viisivuotiaasta asti jalkapalloa, joten jalkapalloseura on tuttu toimintaympäristö.

Minna kiinnostui heti TPV:ssä olevasta tehtävästä. ”Työnkuva on todella mielenkiintoinen: harrastepäällikkö pääsee kehittämään ja suunnittelemaan toimintaa lähellä ruohonjuuritasoa. TPV:ssä kiinnostaa seuran historia, suuri harrastajamäärä ja monipuolinen toiminta. Kyseessä on kaikin puolin mielenkiintoinen seura”.

”Tavoitteena on tuoda harrastepuolelle laatua, pysyvyyttä ja toimivia työtapoja. Koulun penkiltä on tarttunut tuoreita näkökulmia, jotka auttavat uusia joukkueita kehittämään toimintaansa.”

Minnan harrastukset ovat liikuntapainotteisia. Uusi mielenkiinnon kohde on retkeily, josta Minna nauttii kovasti.

TPV haluaa kiittää Veli-Matti Mansukoskea seuran hyväksi tehdystä työstä sekä toivottaa onnea ja menestystä uusiin haasteisiin.

Tervetuloa TPV:hen, Minna!

Katso alta videohaastattelu: