Jalkapalloharrastuksen kuluihin on mahdollista saada tukea julkisista varoista, yrityksiltä, järjestöistä ja yhdistyksistä.

Vuonna 2024 Nuorisopassin piiriin kuuluvat 7.-9. luokkalaiset nuoret joiden kotikunta on Tampere. Vuoden alussa 7.-8. luokkalaisille ladataan 100 euron saldo, joka on käytössä vuoden loppuun saakka. 9.luokkalaisille ladataan 50 € saldo, joka on käytössä 1.6.2024 saakka. Voit ladata Nuorisopassi-sovelluksen älypuhelimelle ja kirjautua siihen koulun sähköpostiosoitteella. Et voi käyttää Nuorisopassin etuja ennakkoon, vaan ne ovat käytössäsi vasta paikan päällä harrastuspaikassa. Nuorisopassi-sovelluksen tunnukset sekä edut ovat henkilökohtaisia.

TPV:n pelaaja ottaa kuvakaappauksen käyttämästään edusta, jossa näkyy summa, päivämäärä ja nimi (mustassa kohdassa). Hän lähettää kuvan joukkueen rahastonhoitajalle/jojolle ja toimistolle tai rahastonhoitaja/jojo voi lähettää sen toimistolle. Hyvitys tehdään lähetyksen jälkeiseen seuraavaan seuramaksuun. Lisätietoja Nuorisopassista Tampereen kaupungin sivuilta.

PELASTAKAA LAPSET - EVÄITÄ ELÄMÄLLE-OHJELMA

Pelastakaa Lasten Eväitä Elämälle -ohjelma tukee lasten ja nuorten hyvinvointia oppimateriaali- ja harrastustuen sekä lomakotitoiminnan kautta.

HOPE RY

Hope toimii vapaaehtoisvoimin yhdessä yhteiseksi hyväksi. Hope jakaa vähävaraisille ja kriisin kokeneille perheille konkreettisia vaate- ja tavaralahjoituksia, sekä lapsille ja nuorille harrastustukea ja vapaa-ajan elämyksiä.

TUKIKUMMIT

Tukikummit-säätiö on jo vuodesta 2007 alkaen kerännyt varoja näille nuorille, jotka ovat vaarassa pudota pois harrastuksista ja kaveriporukoista. Suurin osa avustuksista ohjataan harrastusten tukemiseen.

YMCA TAMPERE - OSALLISTUMAAN

OSALLISTUMAAN–toiminta ehkäisee taloudellisesti heikossa asemassa olevien lapsiperheiden syrjäytymistä sekä vähentää eriarvoisuuden ja yksinäisyyden tunnetta.

KOJAMON LUMO-STIPENDIT

Lumo-sponsorointi- ja stipendiohjelma tukee suomalaista huippu-urheilua ja nuorten liikuntaa yksilö- ja joukkuetasolla.

VALIO AKATEMIA

Valio Akatemia ohjelma jakaa stipendejä lasten ja nuorten liikuntaharrastuksiin ja hyvinvointiin.

PIRKANMAAN HYVINVOINTIALUE

Täydentävä ja ehkäisevä toimeentulotuki.