Ensimmäiset pelaajasopimukset kaudelle 2022
Julkaistu: 09.11.2021 12.09

Ensimmäiset pelaajasopimukset kaudelle 2022

TPV:n edustusjoukkue on solminut ensimmäiset sopimukset kaudelle 2022, jolloin joukkue tulee pelaamaan Kolmosessa. Yhden kauden mittaiset sopimukset ovat tehneet Juho Mattila, Aleksi Rantanen sekä Akseli Paavola.

Nykyajan TPV-ikoniksi ja kannattajien suosikiksi noussut Mattila haluaa olla mukana näyttämässä suuntaa TPV:n paluussa liiton sarjoihin. ”Halusin aikaisessa vaiheessa tehdyllä sopimuksellani osoittaa, että oma ja seurankin halu on kasata kilpailukykyinen joukkue, joka taistelee ensi kaudella Kolmosen kärkisijoista ja sitä kautta noususta takaisin Kakkoseen.”

Nykyinen sarjataso sopii myös Juhon elämäntilanteeseen: ”Oli lopulta melko helppo päätös jatkaa TPV:ssä, koska Kolmonen on vaatimustasoltaan itselleni sopivin sarjataso tällä hetkellä. Pelit ovat pääosin Tampereella tai sen lähistöllä ja usein arkisin.” Mattilan tavoitteet uudelle kaudelle ovat selvillä heti sopimuksen synnyttyä: ”Henkilökohtaisesti toivon ehjää kautta, paljon voittoja ja maalinkin voisi joskus tehdä.”

Kuluneen kauden edustusjoukkueessa pelannut Rantanen allekirjoitti jatkosopimuksen hyvillä mielin: ”Kun sopimusta tarjottiin, tartuin heti tilaisuuteen. Uskon, että saamme kilpailukykyisen joukkueen kasaan. Kakkosesta putoaminen tuntui toki ikävältä, mutta nyt otetaan vauhtia Kolmosesta, jossa tiedän otteluiden olevan hyvälaatuisia – pelasin Kolmosta kakkosjoukkueessa kaudella 2020. Tammikuussa alkava armeija hieman mutkistaa ensi kauden kuvioita, mutta uskon ehtiväni pelaamaan paljon pelejä. Mielestäni TPV:n kokoisen seuran kuuluu pelata vähintään Kakkosta, joten sinne palaaminen on tavoitteemme”.

Myös Akseli Paavola oli edustusjoukkueessa juuri päättyneellä kaudella. Fiilikset ovat putoamisesta huolimatta tällä hetkellä hyvät: ”Kakkosesta putoaminen oli valitettavaa ja meille iso pettymys. Katseet ovat joka tapauksessa vahvasti jo ensi kaudessa. Joukkue kehittyi valtavasti viime kauden aikana ja uskon, että sama kehitys jatkuu myös ensi vuonna. Kolmonen on hyvätasoinen sarja, eikä sarjassa pärjääminen tule olemaan helppoa. Meille näyttää kuitenkin muodostuvan vahva joukkue, jonka ainoana tavoitteena on Kakkoseen nousu.”