Julkaistu: 06.07.2010 00.00

B17 Kakkonen syksy

TPV osallistuu B-poikien Kakkosen syyskierrokselle joukkueella, joka kootaan pääasiassa C1- ja C2-joukkueiden pelaajista. Joukkue pelaa nimellä TPV B/3. Otteluohjelma julkaistaan C/1- joukkueen sivuilla ja joukkueen yhteyshenkilönä toimii C/1-joukkueen joukkueenjohtaja Tapio Laakso.

Otteluohjelma

Sarjataulukko

Sarjassa pelaavat joukkueet:

Euran Pallo (EuPa)

FC Inter 2, Turku

FC Jazz-j 2, Pori

FC Kaarina

Musan Salama, Pori (MuSa)

Salon Pallolijat (SalPa)

Tampereen Ilves 2

Tampereen Kisatoverit (TKT)

Tampereen Pallo-Veikot 2 (TPV 2)

Tampereen Pallo-Veikot 3 (TPV 3)

Turun Pallokerho (TPK)

Turun Palloseura 3 (TPS 3)

Pelataan syksyllä yksinkertainen sarja, josta kaksi parasta nousee kevääksi 2011 Ykköseen ja 9. ja sitä huonommin sijoittuneet putoavat piirin sarjoihin. Piirin sarjoista nousee kevääksi yksi joukkue/piiri Kakkoseen. Ellei sarjassa näin ole Ykkösestä pudonneiden kanssa 12 joukkuetta, täydennetään sitä Kakkosen 9. sijoittuneella jne. Sarjassa ei sallita luovutuksia. Sarjassa on samanaikainen päätöskierros. Vastuupiiri Turku.

Seuran uusimmat