TPV P10/P HyPS turnauksessa
Julkaistu: 01.08.2021 20.36

TPV P10/P HyPS turnauksessa

TPV P10 Haaste HyPS turnauksessa.

Joukkue pelasi 6 ottelua joista se voitti 2 ja hävisi neljä. Lauantai alkoi hienolla 5 - 0 voitolla JäPS:stä. Kaksi seuraavaa peliä hävittiin niukasti 0 - 2, joissa oli paikat muutamaankin maaliin. Joukkue oli alkusarjojen jälkeen paras kolmonen ja pääsi pelaamaan sijoista 1 - 8.

Jatkopeleissä ensimmäisenä tuli vastaan RaKe valkoinen joka oli voittanut oman lohkonsa puhtaalla pelillä. TPV:n pojat taistelivat hyvin luoden muutaman hyvän maalintekopaikan mutta niukka 0 - 1 tappio tuli joten loput pelit pelattaisiin sijoista 5 - 8. Myös seuraavan pelin joukkue hävisi niukasti 0 - 1. Myös tässä ottelussa oli paikat muutamaan maaliin. Viimeisessä pelissä saatiin taas maalihanat auki ja TPV voitti 2 - 1 jossa vastassa oli HJS. Mainittakoon, että TPV:n molemmat maalit tulivat n. 10 s kuluttua puoliaikojen aloitusvihellyksestä.

Joukkueen maalissa normaalisti pelannut Kaapo Karjalainen luokkasi sormensa turnausta edeltävässä peli-illassa joten TPV:n maalia vartioivat vuorotellen, Elias Luoto, Matias Koskinen ja Konsta Hagman. Jokainen poika pelasi todella hyvin. JäPS pelissä kovilla tehoilla 2 + 2 pelanneen Sisu Heleniuksen suoritus on maininnan arvoinen

Lopullinen sijoitus oli 7:s

Joukkueen tsempparina palkittiin Daniel Eränen. ( Kuvassa alla ). Danielin suoritus oli mainio. Joukkueen parhaan harjoitusprosentin ( 98 % ) omaavan Danielin kehitys on ollut hyvä ja se näkyi turnauksessa useassa pelissä.