Ash Civil vahvistamaan seuran valmennusosaamista
Julkaistu: 01.02.2021 16.42

Ash Civil vahvistamaan seuran valmennusosaamista

Tampereen Pallo-Veikot on palkannut englantilaisen UEFA A-valmentaja Ash Civilin vahvistamaan seuran valmennusosaamista. Ash toimii P17- ja P20-joukkueiden valmennuksessa sekä vastaa seuran talenttivalmennuksesta. Hän myös osallistuu seuran valmennuslinjan ja valmentajakoulutuksen kehittämiseen.

29-vuotias Civil on nuoresta iästään huolimatta ehtinyt kerryttämään jo useiden vuosien valmennuskokemuksen. Nuorisovalmennuksesta pisin kokemus hänellä on englantilaisen Brooke House Collegen akatemiavalmentajana. Viimeisen vuoden hän on toiminut päävalmentajana islantilaisessa UMF Einherjissä. Ash sopii erinomaisesti TPV:n hakemaan profiiliin nuoresta kehittymishaluisesta valmentajasta. Hänellä on kokemusta ja kykyä auttaa seuran kehittyviä pelaajia.

Ash aloittaa Pallo-Veikkojen valmennustehtävissä helmikuun alusta. Rekrytointi on ensimmäinen vaihe seuran junioritoiminnan organisaation vahvistamisessa ja toiminnan laadun parantamisessa.

Ashin ajatuksia jalkapallosta voi kuunnella esimerkiksi PCT Podcastista https://www.youtube.com/watch?v=v5CHBfcrvi4