Julkaistu: 21.10.2019 00.00

Maksujen perusteet kaudelle 2019-2020

Toimintamaksu

TPV:n osuus (noin 2/3 maksusta) 80 € (152 € 11/19-1/20) toimintamaksusta, joka kattaa koko kauden maksavien osalta mm. seura-asun, lajiharjoitusvuorojen maksut, pelaajalisenssit/-vakuutuksen, seuran omien turnauksien (välipäiväturnaus, Särkänniemi Cup) osallistumiset sekä toimihenkilöiden seura-asut/korvaukset.

Joukkueen osuudella (noin 1/3 maksusta) 30 € joukkuemaksulla on tarkoitus kattaa joukkueelle budjetoidut kauden tapahtumat (pelisarjat), varustehankinnat (joukkueen yhteiset varustehankinnat) sekä pelitapahtumiin liittyvät mahdolliset tuomarimaksut yms.

Erilliset maksut

Budjetoidun ulkopuolella ovat joukkueen YJ -tapahtumat ja turnaukset, jotka sovitusti laskutetaan vain osallistuvilta pelaajilta (ml. YJ seurojen pelaajat). Ne eivät ole vaikuttaneet maksusuunnitelman mukaisiin maksuihin vaan niihin maksut kerätään toimintamaksun ulkopuolella.

Lisäksi budjetoidun ulkopuolella on turnauksien muut maksut (mm. matkakustannukset/ majoituskustannukset, turnausmaksun ulkopuoliset ruokailut jne.)

Pelaajan tarpeeseen liittyvät varustehankinnat (peliasut, tuulipuvut) tulevat erillisten laskelmien mukaan pelaajien maksettaviksi (ja tilattavaksi).

Kesken kautta aloittavat

Kesken kautta mukaan tulevien pelaajien osalta maksut tarkistetaan mm. seurasiirtomaksujen, pelipassi/-vakuutus maksujen ja seura-asun kohdalla erikseen.

Pelaajan try out

- Uudella pelaajalla mahdollisuus harjoitella joukkueen mukana max yksi kuukausi ilmaiseksi

- Kausimaksut ja muut "täysiltä kuukausilta" (eli jos tulee 16.2. niin maksut alkavat pyöriä 1.3)

Pelaajan lopettaminen / pelaajan siirtyminen toiseen seuraan

- Ne kausimaksut + muut maksut, mitä siihen asti on kerätty, jää joukkueelle. Kesken kauden seurasta pois siirtyvällä pelaajalla on yhden täyden kalenterikuukauden irtisanomisaika, jolta ajalta pelaajan tulee maksaa toimintamaksu.

Pelaajien maksurästit

- Mikäli maksujen hoitamisessa on ongelmia, ottakaa yhteyttä rahastonhoitajaan ennen eräpäivää, jotta maksuista voidaan sopia.

- Mikäli on sopimattomia maksurästejä, pelaaja ei saa pelata. Pelireissuun ei voi lähteä, vaikka ko. reissun kulut on maksettuna, mutta on muita maksamattomia laskuja.

- Jos maksut ovat maksamatta kahdelta kuukaudelta, ei pelaaja saa myöskään harjoitella.

Seuran uusimmat