Särkänniemi Cup 26.-30.6.2019
Julkaistu: 01.07.2019 00.00

Särkänniemi Cup 26.-30.6.2019

Perjantai:

Aamulla yksi ottelu; FC Kuusysi/T06 sininen - TPV/T13, joka päättyi 4-0 TPVn voittoon.

...ja sitten Särkänniemeen ihan koko päiväksi. Tukkijoki tuli laskettua n. 10 kertaa eri kokoonpanoilla ja hauskaa oli. Moni voitti pelkonsa ja uskaltautui ensimmäistä kertaa hurjimpiinkin laitteisiin. Kiva päivä kaikin puolin!

Lauantai:

Aamulla vastassa erittäin kova vastus PaRi (Palokan Riento) joka pelaa Puolen Suomen Liigaa. Ottelu päättyi PaRin voittoon 6-1, pilliin oli jo vihelletty TPVn toisen osuman lähtiessä Maijan jalasta. Päivän toinen ottelu pelattiin iltapäivällä Kälviän Tarmoa vastaan 0-0.

Sunnuntai:

Edessä oli pitkä päivä ja 4 ottelua. RaKe (Rajamäen Kehitys) kaatui lukemin 2-0. Seuraavan ottelun vei Halikko T06/07 sininen lukemin 3-1. Tappion myötä vastaan tuli jälleen Tarmo. Peli ei oikein sujunut, liekö syynä turnausväsymys vaiko uudet pelipaikat ja Tarmo voitti 3-1. Viimeinen ottelu taisteltiin sijoista 7-8 perjantain ottelun vastustajaa vastaan. Voitto 3-0 tutuilla pelipaikoilla.

Joukkuekuva otettiin haikeissa tunnelmissa; Roosan muuttaessa toiselle paikkakunnalle jää joukkueeseen suuri aukko. Varmasti tytöt tulevat pitämään yhteyksiä ja napataan Roosa vielä syksyllä mukaan Pingviini Cupiin.

Seuran uusimmat