Joukkueen säännöt
Julkaistu: 11.04.2019 00.00

Joukkueen säännöt

Tyttöjen säännöt:

Vanhempien ja joukkueenjohdon välillä sovitut säännöt:

1. Kannustamme tyttöjä hyvässä hengessä tasapuolisesti.
  2. Annamme tukemme kaikille pelaajille ja osallistumme mahdollisuuksien mukaan joukkueen taustatyöhön ja talkoisiin.
  3. Valmentaja valitsee peliryhmät sekä Piirisarjan otteluihin että turnauksiin. Kaikille pyritään hankkimaan oman tasoisia pelejä.
  4. Pelin ohjaaminen ja palautteen antaminen on valmentajien vastuulla. Eli vain valmentajat ohjeistavat pelaajia, vanhemmat seuraavat peliä kentän toisella laidalla. Vain pöytäkirjaan merkityillä henkilöillä on oikeus olla vaihtopenkin läheisyydessä (SPL sääntö).
  5. Ymmärrämme olevamme esimerkki ja aikuinen malli myös muille kuin omalle lapselle eli esim. kiroilu ja päihteet (alkoholi/tupakka/huumeet) eivät kuulu kentän laidalle.
  6. Huolehdimme että ilmoittautumiset (IN/OUT) Pukukopissa ovat ajantasalla mahdollisimman aikaisessa vaiheessa ja ilmoitamme äkilliset poissaolot suoraan WhatsApp-ryhmään tai valmentajalle.
Seuran uusimmat