Julkaistu: 26.09.2018 00.00

Ohjeet Pukukopin ilmoittautumisiin

Pukukoppiin ilmoittaudutaan in/out jokaiseen tapahtumaan mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.

Treenit

Pukukoppiin merkinnät viimeistään 2 päivää ennen treenejä, mieluummin aikaisemmin. Mikäli poissaolo tulee vasta treenipäivänä, ilmoittakaa siitä suoraan valmentajille Whatsappilla tai tekstiviestillä.

Pelit

Pelitapahtumiin jokaisella pelaajalla pitää olla in/out -ilmoittautuminen Pukukopissa viimeistään viikkoa ennen pelitapahtumaa. Pelaajat, joilta ilmoittautuminen puuttuu, poistetaan peliryhmästä ja tilalle otetaan innokkaampia. Mikäli poissaolo tulee peliin, kun siihen on aikaa alle viikko, ilmoitus tulee lähettää tästä viipymättä Whatsappilla tai tekstiviestillä valmentajille ja joukkueenjohtajalle. Mikäli ilmoitusta ei ole tehty näiden ohjeiden mukaan, seuraa siitä automaattisesti kahden pelin pelikielto.

Seuran uusimmat