TPV P10 Talviliigan voittoon!
Julkaistu: 14.01.2019 00.00

TPV P10 Talviliigan voittoon!

TPV P10 voitti Helsingissä pelattavan PK-35 järjestämän talviliigan eliittisarjan.

Talviliigaan osallistui 108kpl 2009 ikäluokan joukkuetta, joista 27 joukkuetta pelasi korkeinta eliittisarjaa.

Sarjaa pelattiin useana viikonloppuna ja finaalipelit 23.3.2019 Helsingin BusmoAreenalla.

Matkalla fiinaaleihin peleissä oli paljon hyvää ja onneakin oli ja sitähän tarvitaan jotta tulos oli tuon kaltainen.

Jokainen mukana ollut pelaaja pelasi vähintään puolet jokaisessa pelissä!

Finaaleissa asenne oli hyvä ja pelikin oli mukavaa katseltavaa. Ensimmäisessä ottelussa tultiin 0 - 2 tilanteesta tasoihin 2 - 2:een, vastassa Honka Olympic keltainen.

TPV:n toisessa ottelussa vastassa oli Honka Olympic musta joka oli hetkeä aiemmein voittanut saman seuran keltaisen ryhmän 4 - 1. TPV otti pelin haltuun nopeasti eikä voittajasta juuri ollut epäselvyyttä. TPV voitti ottelun 3 - 1 ja se oli siinä. Tässä ottelussa TPV hyötyi selkeästi tuoreista jaloista ja kun vastustajalla ei ollut mukana kuin 1 vaihtopelaaja niin tuo väsymys ei yllättänyt.

Neljä vaihtopelaajaa on ehkä vähän liikaa kahteen peliin jolla voi olla vaikea päästä hyvään pelirytmiin, tällä kertaa siitä oli hyötyä, varsinkin kun pelien temmot olivat suht kovat ja jokainen pelaaja suoriutui "hommastaan" loistavasti.

Seuran uusimmat