TPV D12 Punainen HJS kevätturnauksessa
Julkaistu: 20.05.2018 00.00

TPV D12 Punainen HJS kevätturnauksessa

TPV D12 Punaisen ja Valkoisen peliryhmän viikonloppu sujui jalkapallon merkeissä Hämeenlinnassa Pullerin kentillä, kun osallistuimme siellä HJS kevätturnaukseen. Molemmat päivät olivat aurinkoisia, mutta lauantaina keliä viilensi kylmä tuuli, mikä ei tietenkään haitannut pelaajia. Sunnuntaina aurinko sitten jo lämmittikin niin, että pelaajat saivat hikoilla kentällä, mutta katsojilla oli paljon mukavampaa.

Pelit sujuivat lauantain lohkovaiheessa vähän kahtiajakoisesti. Punainen joukkue voitti kaikki pelinsä, kun taas Valkoinen hävisi. Sunnuntain sijoitusotteluihin lähdettiin asetelmista, jossa Punainen voitti lohkonsa, ja Valkoinen oli lohkonsa neljännellä, eli viimeisellä sijalla. Sunnuntaina pelattiin sitten kolmen joukkueen kesken jatkolohkot, eli kunkin kolmen alkulohkon voittajat ratkoivat sijat 1-3, kakkoset sijat 4-6 jne. Sunnintaina sekä Punainen että Valkoinen joukkue sekä voitti että hävisi. Näillä tuloksilla se riitti Punaisilla maalierotarkastelun jälkeen kolmanteen sijaan ja Valkoisella 11. sijaan.

Tunnelmia turnauksesta:

Linjuriässän kyydissä molempina päivinä!

Kannustusjoukot valmiina pelien tunnelmaan!

Maalipaikkaa etsimässä

Tiukkaa vääntöä