TPV etsii valmentajia kaudelle 2019
Julkaistu: 19.09.2018 00.00

TPV etsii valmentajia kaudelle 2019

Tampereen Pallo-Veikot on kasvattajaseura, jossa avainhenkilöitä ovat valmentajat ja ohjaajat. Kaudelle 2019 etsimme ikäkausijoukkueisiimme valmentajia erilaisiin rooleihin. Kiinnostus jalkapalloon ja sen opettamiseen on perusedellytys, jota valmentajilta odotamme. Tarjoamme vasta-alkajille valmentajanpolun alkaen Palloliiton Futisvalmentajan startti-koulutuksesta. Tarjolla on myös mielenkiintoisia tehtäviä kokeneemmille valmentajille mm. vastuuvalmentajan roolissa.

Tarjoamme valmentajillemme mahdollisuuden kehittää itseään mm. Palloliiton, Sami Hyypiä Akatemian ja Soccer Services Barcelonan (Ekkono) koulutusten avulla. Seurassamme on myös Fortum Tutor, joka tukee aloittelevia valmentajia tehtävissään. Valmentajan toimintaa seurassamme ohjaa valmennuslinja ja pelitapa. Joukkueemme harjoittelevat hyvissä olosuhteissa läpi vuoden. Valmentajan tehtävistä maksamme kulukorvauksen, jonka suuruus riippuu tehtävän vaativuudesta, valmentajan koulutustaustasta ja kokemuksesta. Ota rohkeasti yhteyttä niin voimme keskustella juuri sinulle sopivasta tehtävästä.

Anssi Ylinen, urheilutoimenjohtaja 0400 863 848, anssi.ylinen@tpv.fi

Petri Taskinen, valmennuspäällikkö (P12 - P15) 044 555 3289, petri.taskinen@tpv.fi

Aki Virtanen, valmennuspäällikkö (P7 - P11) 044 244 8630, aki.virtanen@tpv.fi

Seuran uusimmat